Fyzioterapeutická místnost
Tato učebna vznikla díky našim sponzorům, kteří pomohli zakoupit vybavení a věnovali finanční hotovost na úpravu prostor. Učebna slouží především žákům s kombinovanými vadami, kteří mají velké problémy s hybností spasmaty. Pohyb a další fyzioterapeutické postupy léčí tělo i duši. Prostřednictvím pohybu a dalších fyzioterapeutických postupů ovlivňuje tato terapie funkce somatické i psychické.
Fyzioterapeutická místnost je vybavena hydromasážní vanou, speciálním hydraulickým zvedákem s otočným ramenem na manipulaci s nepohyblivými žáky a hydraulicky zdvihatelným lůžkem pro bazální terapii a cvičení žáků.
EU peníze školám

V září 2010 jsme podali žádost na projekt EU peníze školám. Naše žádost byla schválena a v lednu nám bylo připsáno 60% z dotačních prostředků. Ty byly použity na nákup interaktivní tabule a tří notebooků. Všichni pedagogičtí pracovníci se aktivně zapojili do vytváření výukových materiálů pro děti, které jsou využívány při výuce. Šablony jsou zpracovány na témata: části lidského těla, potraviny, živočichové, rostliny, sčítání a odčítání do 10ti, sčítání a odčítání do 20 ti, barvy, roční období, škola, rodina.
Ve škole jsme vytvořili sdílený server, na kterém jsou všechny výukové materiály, což umožňuje jejich využití současně na třídách i v interaktivní učebně. Výukové materiály máme v tištěné podobě, lze je kopírovat a používat na třídách v lavicích.
Z dalších 40 % dotace jsme dovybavili a zmodernizovali ICT vybavení školy. Děti jsou z práce na interaktivní tabuli a počítačích nadšeny. Těší se na hodiny v interaktivní učebně, tabule svojí velikostí umožňuje práci více dětí najednou, některé děti pracují s výukovým programem, jiné s magnety, další s popisovacími fixami, takže hodiny probíhají velmi aktivně, živě.
Centrum kolegiální podpory

V projektu vznikne ve třech sítích CKP I.-III. nejméně 42 center kolegiální podpory (CKP), v nich bude přímo zapojeno nejméně 250 ped. prac. Cílem projektu je zvýšit kompetence pedagogických pracovníků a aktivní předávání zkušeností.
Konkrétními cíli projektu je:
- Vytvoření obecně platné, vnitřně diferencované přesto koherentní a logisticky udržitelné metodiky sítí center kolegiální podpory (CKP)
- Vytvoření tří dílčích sítí CKP vzájemně funkčně i obsahově propojených
- Zapojení pedagogů škol (všech typů a druhů) do činnosti sítí
- Vytvoření modelu kolegiální spolupráce a otevřené diskuse nad praktickými příklady (pozitivní i negativní) vzdělávání žáků se SVP
- Zajištění platformy pro výměnu zkušeností pedagogů z praxe a studentů fakult připravujících učitele
- Zachycení poznatků a zkušeností účastníků sítí CKP v podobě hmotných výstupů a jejich další využití v činnosti dalších pedagogů a škol
- Rozšíření praktických výstupů (metodik, návodů) z uzavřených projektů OPVK mezi pedagogy škol a jejich tvůrčí využití v CKP.